.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه جدید وزارت ورزش و جوانان

بعد از ناکامی تحقیرآمیز تیم امید ایران که بخاطر عدم مدیریت صحیح در ورزشگاه آزادی رخ داد بیش از پیش کمبود وزیر ورزش و جوانان احساس می شود

شنیده ها از یک منبع موثق حاکی از آن است که حسین فدا مالکی وزیر پیشنهادی جدید از سوی رييس‌جمهور برای این پست است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی بزودی به مجلس معرفی می شود .

نامبرده سابقه مدیریتی و ورزشی را در کارنامه دارد ، وی که فعلا سفیر ایران در افغانستان است 5 سال مدیر کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان بود ، در ضمن 5 سال معاونت سیاسی و اجتماعی استانداریهای همدان و مرکزی بود و مستقیما ارتباط نزدیک با جوانان داشت

ضمنا او 3 سال عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود که در سال 86 این تیم قهرمان لیگ برتر شد .

همچنین فدامالکی مدتی مشاور رييس‌جمهور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر را در کارنامه دارد ، در ضمن چند سال معاونت سازمان بازرسی کل کشور در قوه قضاییه را عهده دار بود و در دهه اول انقلاب عضو هیئت رئیسه ورزش کشور بود .

به هر حال حذف ناباورانه تیم امید ایران آن هم با یک اشتباه بچه گانه از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. فوتبالی که مطرح ترین مربیانش گاهی از ارسال لیست تیم خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا سر باز می زنند ومدعی می شوند«فوقش جریمه اش را می دهیم!» جالب این که هیچکس هم پاسخگو نیست .

مسلما اگر وزیر ورزش انتخاب شود دیگر کسی نمی تواند از پاسخ فرار کند ./1290.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.